DS E-Tense Performance: Šašek z Formule E

3
177
A generic luxury red sports car, with headlights on, having just parked in an empty concrete / industrial garage space with roller shutter door, which is still partially up revealing out of focus background. Light stream in through a rood window with slight dusty haze.

Hnací ústrojí tvoří dva elektrické motory s kumulovaným výkonem 600 kW.

Studie elektromobilu DS E-Tense Performance naznačuje budoucí směřování značky DS Automobiles a styl jejich sériových modelů. Výtvor z dílny týmu DS Performance využívá karbonovou karoserii, dva elektromotory o výkonu 600 kW a systém pohonu všech kol.

Pro společnost DS Automobiles je od jejího založení v roce 2014 elektrifikace základní součástí strategie. Jako první prémiový výrobce zapojený do Formule E využila značka úspěchu v šampionátu 100% elektrických vozidel na podporu svého výzkumu a vývoje směrem k udržitelnější mobilitě. V roce 2019 představila společnost DS Automobiles 100% elektrifikovanou řadu a od roku 2020 se stala multi-energetickou značkou s nejnižšími emisemi CO2 v Evropě. Transformace se zrychluje: od roku 2024 budou všechna nová vozidla DS Automobiles výhradně 100% elektrická.

DS Automobiles spoléhá na odborné znalosti své sportovní divize DS Performance, která vyvinula prototyp určený k testování různých inovací, které budou součástí budoucích vozů značky. Prototyp DS E-Tense Performance má karbonovou karoserii s podvozkem z monopostu Formule E. Geometrie odpružení je schopna zajistit co nejlepší přilnavost na silnicích i na často hrbolatých městských vozovkách, a to za jakýchkoli povětrnostních podmínek.

TOMSK, RUSSIA – June 2, 2020: Chevrolet Camaro ZL1 the Exorcist street drift.

Hnací ústrojí tvoří dva elektrické motory s kumulovaným výkonem 600 kW (250 kW vpředu a 350 kW vzadu) a točivým momentem 8 000 Nm. Tyto dva elektromotory, které přímo vzešly z vývoje DS Performance pro Formuli E, nabízejí výjimečnou účinnost. Hnací ústrojí DS E-Tense Performance s nezvyklým rekuperačním výkonem 600 kW umožňuje nejlepší možné využití energie. Přestože si DS E-Tense Performance zachovává brzdový systém s kotouči a destičkami, v naprosté většině případů zajišťuje brzdění systém rekuperace.

Předchozí článekHyundai IONIQ – Opce větší baterie a digitálních zpětných zrcátek
Další článekMan tlačil před sebou Passat 40 vteřin, kdo je na vině?